Fantastisk film...

Igår såg jag en av dom bästa och mest otroliga filmer jag någonsin sett: Avatar!
Den var vacker, svinlande, underbar och helt fantastisk!

Det började inte helt smärtfritt, och det var nära att det inte blev någon bio... Normaltsätt tar det drygt en timme att åka till Gävle, men eftersom vi anade att alla fjällturister skulle vara på väg hem la vi till en hel del extra tid...men det räckte inte! Det gick stundtals i 15km/timmen på E4an!

Så när vi insåg att vi inte skulle hinna ner i tid fick vi ringa till bion och fråga om det gick att bok om till den senare visningen. Det gick som tur var bra. Strax innan 6 kom vi ner till Gävle. 18.45 började visningen vi skulle ha gått på...så nu hade vi ca 3 timmar att döda i Gävle en mörk söndagkväll. Klockan gick otroligt långsamt men tillslut blev hon nio och vi fick komma in i salongen.

Sen satt alla tre; jag, Johan och Frida, helt saliga i nästan tre timmar. Vilken otoligt film! Jag hade höjdskräck flera gånger under filmens gång, och nu såg vi INTE den i 3D-format *smile*
Tiden bara flög fram, och det slutade med att både jag och Frida satt med randiga kinder. När vi gick ut därifrån var alla tre helt uppspelta. Herregud vad bra den var!!


Ni måste bara se den!!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0