Provlopp å Fiffin...

Idag tillbringade jag morgonen på Bollnäs travet, där det var provlopp för hela slanten. Strålande sol och några minusgrader.
Spår 13 fick jag och Fiffin, i ett lite snabbare lopp än vad vi hade tänkt vara med i från början. Jag var riktigt nervös, men det är som vanligt egentligen. Har dåliga nerver, men bara jag kom in på banan så blev det lite bättre. Starten gick bra och vi tog oss i mål, en liten galopp bara, som berodde på en vit plasystolpe som låg över innerspåret. Det var lite mjölksyra i benen på både mig och Fiffin på upploppet men ut över det gick det bra, och kul var det!

Jag och Fiffin sparrar Flugan och Janne i värmningen

(Bilden från Åsas Blogg)

Nu är det inte så många licensloppkvar innan jag är godkänd och får börja rida riktiga lopp..uppskrivningen är kvar också men sen så... *smile*

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0