Pyjamas-party...

I fredags hade vi "pyjamas-party" i Alfta hos Einar. Hade verkligen sett fram emot det hela veckan!
Förutom jag så var det Erica, Einar, Gugge, Frida och Källänge...osså självklart Sigge!

Vi började kvällen med Tacos. Vi åt så vi rullade fram allihopa. Efter det kollade vi på "The Haunting in Connecticut". Den var inte så himla bra..jag var riktigt rädd i halva filmen men sen så gick det över...man fick se spökena alldeles för mycket och det var inte så många överasknings moment längre, men den fyllde sitt syfte. När filmen var slut blev det efterätt: Fridas super goda paj! Ännu en gång rullade man fram.
Klockan var nog efter tolv när vi började kolla på "The Boondock Saints" Klockren film enligt mig! Vi avslutade kvällen med alla kolla på "Running Scared" som gick på TV3. Mycket bra den också. Nån gång efter tre kollade jag på klockan sista gången och somnade sött sen.

Så mycket som jag skrattade den här kvällen har jag nog inte skrattat samanlagt på hela det här året! Det var Einars "Mutting" som fick allt att spåra ur, tom Gugge höll på att krevera av skratt *asgrav* Underbar kväll!




*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0