Scarface, fredag å lite till...

Fredag... *Suck* Såå trött.

Har nyss plockat reda på saker i hela lägenheten. Ser hyffsat nu iaf. Bara jag kvar, längtar att få duscha av mig all hästlukt. Sen ska jag sätta mig i soffan och varva ner. Det behövs..det kommer nämligen bli en tuff helg. Både jobb och stenhård innebandymatch och lite till. Cellen kommer nog i morgon, det ska bli kul. Skönt att få lite hjälp också, man ska utnyttja sina kompisar *smile*

Klockan nio ska jag åka till stallet igen och ge hästarna sin kvällsmat, men innan det hade jag tänkt att hinna måla lite på Niklas tavla också. Gissar att han inte läser min blogg så jag lägger upp en bild..
Och om han inte skämtade med mig så sitter han nog nu på ett plan till ett varmare ställe. Han och Anders skulle ta en sista minutern resa. Så avundsjuk! Någon som vill följa med mig?

Det är en bra bit kvar, massa färg och en hel del fin justeringar, men man ser iaf vad det föreställer *haha*

 

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0