Födelsdagshelgen...

Det blev en sjukt intensiv helg och inte alls som jag hade planerat..

Torsdagen var soft med film, såg klassikern Scarface. Jenny kom hem från Örebro och Celie kom och hälsade på från Hudik.
På fredagen följde Celie och Cimbah med mig till jobbet. Morgonen började med att Peter kom förbi klockan sex på morgonen med två nybakta svarta prinsesstårtor! Guldvärt!
Regnet öste ner hela dagen men vi hade kul ändå.
Tror jag körde slut på Cellen för hon blev så trött så Cimbah och hon drog till Hudik tidigare än planerat *hehe*


På kvällen dök Jenny, Erica, Frida, Emma, Niklas, Lindén, Hjalle och Källänge upp en sväng. Käkade tårta och smörgåstårta. Smakade strålande.
Fick en jätte fin ljuslykta av Jenny och super snygga örhängen (Rock of Sweden) av Emma, Erica, Frida, NiZse. Fick även en handvärmare av Erica med en döskalle på. Märks att dom umgåtts med mig ett tag*haha* Avslutade kvällen med att kolla på Yrrol! Det var längsen, men lika roligt fortfarande!
Somnade sent vid ett tiden och var grymt trött när väckarklockan ringde 06.30. Det var dags att göra sig iordning inför resan till Dannero och V75...

Turbo blev strålande fin och vädret var ännu bättre. Gick runt i linne och håll på att smälta bort! Tyvärr blev Turbo först utan pengar, men sänkte sitt rekord med 3 hundradelar iaf. 13.1 är inte dåligt, kanske hade han gått ännu lite fortare om vi kunde ha ryckt skorna...det blev en lång resa hem.


Kom till Bollnäs igen vid halv elva på kvällen. Supersnälla-Jenny hämtade mig i Växbo! Kastade mig in i duschen och på med sminket innan det bar av ner på Tranan där jag mötte upp resten av gänget för ett intensivt avslut.
Söndagen blev ett enda tomrum, gjorde inte nåt vettigt. Avslutade som vanligt med söndagsfilm. Såg Kick-Ass. Jag älskade den, Johan hatade den...En bra sammanfattning *hehe*
Ny vecka nya tag...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0