Ännu en dålig dag...

Det är ännu en gång konstaterat att jag är onaturligt klumpig och lyckas med det mesta *suck*
Ibland borde jag tänka efter lite på vad jag gör, men jag är för spontan för att göra det...

Tillbringade eftermiddagen på Birsta med NiZse. Vi letade reda på dom sista sakerna inför Halloweenfesten i helgen plus införskaffade en hel del alkohol. Det sista av allt vi skulle göra vara att åka på Clas Ohlssons och köpa målardukar...När vi ska därifrån startar inte bilen "#¤%&!!¤%((/#¤!!" BIL!!

Vi försökte rullstarta igång den men inget hände. Den var tvärdöd..
Allt slutade med att vi stod på utfarten och tog upp rätt mycket plats *pinsamt värre* Där stod vi i ösregnet. Jag tror jag gick igenom alla känslor man kan ha på 45 minuter. Vad ska man göra, skratta eller gråta?
Allt slutade med att efter lite mer än en timme fick vi hjälp av en räddare i nöden och hans springar. Innan det hade vi fått gå tillbaka till Clas Ohlssons och köpa en bogserlina..

Totalt genomvåt av allt regn började sen våran resa in mot Sundsvall..Jag satt och skakade vid ratten både av kyla och ren skräck. Var helt säker på att det skulle gå åt skogan flera gånger. Som tur var satt NiZse bredvid och lugnade mig, hon har för vana att vara kartläsare och GPS åt mig så det mesta föll sig helt naturligt. Hon höll koll på vägen, vad som var på gång, så att jag kunde koncentrera mig på att inte köra in i bilen framför och hålla oss kvar på vägen. Bra Teamwork där.
När vi började närma oss Norporten Arena hände plötsligt nåt med bilen..den startade!! Helt av sig själv!! Så jäkla konstigt. Fattar ingenting. Var bara att koppla lös bogserlinan och tacka för all hjälp och köra hem..

Så på grund av det har jag inte alls hunnit allt jag planerat. Har iaf pimpat klart min kostym till våran jättefest på lördag. Kommer bli kanon, bara lite blod, mer hål och spindelnät som fattas så är den klar *wiii*
Längtar sååå tills jag får åka hem!
Är det okey väder åker jag efter träningen i morgon, annars åker jag tidigt på fredag morgon...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men hur går det med din bil egentligen då? :)

2010-11-03 @ 23:07:56
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: Roos

Dåligt Jossan, mycket dåligt suck Hoppas bara jag tar mig till Bollnäs..

2010-11-03 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0