Flyttlådor i olja och lite till...

Idag har jag riktigt stolt över mig själv:
Klev upp strax efter sex och tog mig in till stan för att gymma med en kompis!
Jag på ett GYM, det är ganska otroligt *haha*
Jag som inte har varit i ett gym på flera år (tycker det är sjukt tråkigt) och att kliva upp så tidigt för att göra nåt dyligt, men det var riktigt kul! Funderar på att önska mig ett gymkort i julklapp..Behöver det så ryggen överlever resten av mitt liv.
Ikväll blir det innebandyträning också..

Det här har jag gjort i skolan idag:



Imorgon ska den vara klar. Visserligen ska det bli skönt att slippa kartongerna men det betyder också att det är slut med målning för i år vilket känns tråkigt.

I morgon kommer Frida och gänget!! *wiiho*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0