Run To Your Mama...

Vet att jag tjatat i Hardcore Superstar på senaste tiden men kan inte hjälpa det. Så otroligt underbart bra!
Vet att jag länkat den här på fb redan men för dom som inte har fejjan så, plus att den tål att höras om och om igen.
Älska Hardcore Superstar!

 

Sitter och fryser just nu. Fryser så mycket att jag inte kan rite eller måla, ändå sitter jag fullt på pälsad med mössa och allt. Ska iväg och träna snart men helst vill jag bara ta en lång och kokhet dusch!

Jag och Ellinor var nere i centrum och fotade idag från strax efter elva fram till halv två ungefär, och det var kallt! #¤%&"!!#¤%!!! Kallt!!

Tappade känseln i större delen av kroppen men jag tror vi fick några riktigt bra bilder iaf. Framkallade negativen när vi kom tillbaka till skolan, vilket gick bra. Ska ta och framkalla dom på fotopaper i morgon kanske..så himla kul med analogt foto! I morgon är det konstorientering som gäller...om inte Kung Bore förfryser mig innan det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0