Fotouppgift...

Jag överlevde! Tänkte vägra först, men Matilda peppade mig och Linn visade mig hur Mac datorerna funkade så tillslut lämnade jag fram min USB.
Det gick bra, ingen sågning vid fotknölarna den här gången *puh*
Uppgiften var att fota en bild med något blått.

Resultatet:


Hade riktigt roligt när jag målade på mig själv. Gick tokfort och resultatet blev bättre än jag hade förväntat mig. Flera hade svårt att förstå hur jag bärt mig åt, vilket var kul. Har fler roliga ideér på kroppsmålningar *smile*
Hur det såg ut och några övrig bilder:


I morgon är fotouppgiften: Par
Fotade lite på innebandyn..tror det blev bra annars har jag ett ess i rockärmen den här gången.

*rock on*

Kommentarer
Postat av: nizse

the face blev en riktigt snygg bild, du kan ju om du bara vill... jobba på!

2010-10-13 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0