Halloween och annat...

I dag hämtade jag ut årets Halloweenpaket!
Klänningen satt som en smäck. Dock väldigt, väldigt kort!! Ska prova den med min fluffiga underkjol så får vi se hur det går. Grabbarna lär juh gilla den iaf *haha*
Måste fixa strumpbyxor och sånt, och bestämma vilka skor jag ska...Kommer bli kanon hur det än blir, död eller levande. Längtar redan..
På facebook är det 23 som sagt att dom tänker komma på våran Halloween fest, och 62 som kanske kommer. Plus att jag vet ca tio till som ska komma som inte har fb!! Det är alltså över 90 personer som funderar på att komma *galet kul* Förra året var vi ungefär 50 st...men i år kommer vi att vara värst!

Kollage på några av mina senaste outfits:

..Miss Sparrow, R.I.Punzel, Rödluvan på Lyset, Daphne, Kat von D..

 

Är i valet och kvalet om jag ska åka hem..i morgon eller på onsdag. Åker jag i morgon missar jag träningen på kvällen. Hmm måste fundera vad som blir bäst. Behöver åka hem för att ladda batterierna, byta däck, hämta några kartonger..Dom säger att det kommer snö snart *suck*

 

By the way..jag fick bra betyg på fotouppgiften idag! Så skönt. Bilden funkade faktiskt bättre än vad jag trodde från början. Så bra ut på projektorn också. Lite kul med foto nu igen..I morgon ska vi få leka i studion!

*rock on*

Lyssnar på: Ron Pope - I dont mind if you dont mind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0