Söndags bravader...

Idag träffade jag världens goaste Lillen!
Var och titta när hennes Sundsvalls IBF tog imot IKSU ungdoms lag i Skönsbergs hallen. Tyvärr förlorad dom matchen med 6-4.
Så kul att träffa henne *glad*


B/A värmer upp inför match mot SIBF förra säsongen
Kapten Sigge först och sen jag och Lillen, viktigt med rätt ordning i uppvärmningen för tur *smile*

Vi förlorade också våran match mot Sundvalls IBF. 5-2 till dom, men matchen var jämnare än siffrorna. Vi hade säkert 4-5 bollar som rullade på mållinjen, men bollskrället vela inte gå in! Jag lyckades få ett assist iaf och en utvisning, så allt var som vanligt *haha*

Börjar seriöst fundera över om allt är som det ska i bröstet. Vaknar flera gånger med hjärtklappning när jag sovit. Fast det är bara att ta några djupa andetag så försvinner det..eller så är det bara stress, det är juh inte så ovanligt när det är jag...men på matcherna så orkar jag fortfarande dåligt och jag får aldrig luft. Känns som man har eld i bröstet och en snara runt halsen.
Måste börja värma upp ännu mer..Kommer inte i gång förän i andra perioden. Vi har bra uppvärmningar men jag verkar behöva minst 15 minuter till för att komma i gång. Ska prova att jogga en sväng innan matcherna i helgen som kommer.

Anyway var det en väldigt trevlig kväll med innebandy tjejerna igår. Jag blev lite för rund under fötterna ett tag där inne men det ordnade upp sig tillslut iaf. Lite ont i nacken efter att sovit på ännu en soffa, börjar bli en vana...måste lära mig ta bussen snart, skönast att sova hemma *suck*
Nu väntar kvällen...måste fixa läxa till i morgon *dubbel suck*

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0