Älskade innepinne...

Sitter här i mörkret, nyduschad och helt trött i kroppen. Så där skönt trött man bara kan vara efter en träning.
Kommer att ha träningsvärk i morgon känner jag, framför allt i bröstmusklerna efter armhävningarna och framsidan av låren...

Insåg inte förän ikväll hur mycket jag har saknat att spela, och träna för den delen. Inte bara för formen och kroppens skull utan också för hjärnan. Ju tröttare man är juh mindre orkar den fundera på alla problem och bekymmer man har som annars håller en vaken.

Till träningen då..det gick bättre än förväntat. Lite rostiga handleder men det var inte på värsta viset. Passningarna satt där dom skulle iaf. Helt nytt uppspel men det ska man nog kunna lära sig..
Alla var verkligen jätte trevliga och snälla, verkar vara ett roligt och lättsamt gäng.
På torsdag är det träningsmatch mot Klockaberget! Får se om jag överlever de, man är juh inte van vid det här längre *haha* Fattas fart i benen.

Satt och var strålande glad när jag åkte hem!

Det enda som gnager är att det är juh inte Bollnäs/Alfta..Saknar er alla! Kommer bara ihåg allt positivt just nu..Så synd att det skulle sluta så här. Hade åtminstonde vela haft en säsong till med er...men ödet vela annorlunda.

Det känns som en del av laget följde med Linnéa, luften gick ur..ska göra den här säsongen för henne och ge järnet.




Och tänk om Sigge och Vickan kunde ha facebook så man kunde ha lite koll på dom! Fia har jag inte sett på år och dar heller...och Jossan, backjävlen nr 1 liksom *smile*
Hur som helst, saknar er pumor! Men nu är det dags för ett nytt kapitel..
*rock on*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0