Artworks...

så var det slut på min skolvecka...I morgon ska jag juh äntligen tatuera mig! Som jag har längtat.

Idag gjorde vi klart "löven" vi jobbat med i en vecka, och började med "valör" teckning: Ett stilleben av flaskor, äpplen och en vas.
Inte så kul, men nyttigt. Gick riktigt bra med propotionerna och perspektivet. Sen kan man jobba hur länge som helst med skuggor och blänk. Satt kvar till klocka fem sen bestämmde jag mig för att vara klar.
Så soft att man kan stanna kvar på skolan och jobba på med vad man känner för. Love this place!

Fick tillbaka våra teckningar vi gjorde första veckan också, lägger ut några stycken. Ska spara dom så man har nåt att jämnföra med när året är slut..Förhoppningsvis har man blivit bättre då.



Måste komma fixa mina innebandyklubbor också. Ska provspela för Timrå IBC nästa vecka. Skulle vara så himla kul om det gick bra! Ser framemot det iaf. Hoppas dom är trevliga. Kul att lära känna mer folk.
Är lite ensamt här ute i Svartvik, blir mycket dator, Wii och träning. Jo faktiskt, har hittat en rätt schysst sträcka att ut och jogga på. Mycket roligare än att packa upp kartonger *hehe* Ska göra ett sista ryck med det ikväll..

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0