Jisses...

Klockan är närmare tolv och jag är fortfarande uppe, borde sova...lång dag i morgon.

Hela kroppen värker så jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas somna *smile* Fötterna och översidan låren gör nog mest ont. Alla tvära stopp gjorde att det bränner under tårna, men det är ju som vanligt i början av säsongen.
Men ingen sträckning iaf, bara rejält sliten. Väldigt ovant att spela match. Det märktes ännu mer idag hur ringrostig man var. Lite frustrerande, man vill göra så bra ifrån sig som möjligt.

Till matchen då, vi förlorade. Kan inte säga att det var rättvist, turmål och domare som var riktigt dåliga. Hittade två 5 (!) minuters utvisningar! Det brukar det inte ens vara på en hel säsong. Jag höll mig på rätt sida om sargen iaf *hehe*
I försvaret funkade det riktigt hyggligt men uppåt var det lite sämre..Finns att jobba på men det kan nog bli bra.

Det blir att hård träna iaf nu om jag ska hitta nån forma alls.. Får ut och lira med bollen på gårdsplan så jag får bort rostet i handlederna eller nåt.

Tänkte på det om jag fortsätter spela med dom här...Då kommer jag få möta Söderhamn..Där typ hälten av spelarna snart kommer från Bollnäs. Kommer bli väldigt kluvna känslor då.
Saknar alla pumor så mycket...
Tur att dom i Timrå är riktigt schyssta iaf!

Lär väl försöka sova nu. Massa teckning och kroki i morgon.

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0