Nervös som få...

Ikväll ska jag alltså åka och träna med Timrå IBC. Börjar bli riktigt nervös. Har juh inte hållit i en klubba sen i våras.
Nervös och ringrostig är nog ingen bra kombination, hoppas dom är trevliga bara.

Det är så mycket nytt som har hänt sen i somras, jag har gjort så mycket saker som är olikt mig själv, men jag har lärt mig att bara jag vill så fixar jag det..
Bara att ladda nu..Ska göra hemläxan vi fick med oss från Konstorienteringen också. Jag ska analysera den här målningen:


"Brutus döda söner bärs in av liktorerna"

Jätte intressant att lära sig om dom olika stilarna och "ismerna". Se vilka som inspirerats av varandras bilder och hur saker förändras med tiden.
Igår var vi på Kultutmagasinet och såg två fotoutställningar av Lennart Olson och Helena Byström. Två stycken som var extremt olika varandra.
Olsons var väldigt intressant och fick mig att tänka på filmer som Sin City, medans jag tyckte Byströms var lite obehaglig, fick ångest känslor av den, Mycket på grund av musiken,  den var som tagen från en skräckfilm, ett enda konstant plinkade på ett piano och männsikor som kommer emot en genom skogen med bortvända ansikten, me don't like..



Nu lär jag sätta fart *suck*

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0