Innebandy och brännboll...

Igår skede lite av historia...
Bollnäs/Hertsjös nya damlag hade sin första träning!

Vi var cirka 15 st, hälften nya unga tjejer och resten var gamla Bollnäs/Alfta spelare plus några till gamla Hertsjöare.

Jäklar vad roligt det var att träffa alla! Framför allt Berggren, men även alla dom andra. Blir tufft nu, om jag skulle välja B/H,  vem ska jag spela back med? Jossan eller Emma? Vi får kanske bilda en lina framåt istället*haha*
Och Pecka som tränare också, DET är nåt riktigt bra.

Så valet kommer inte bli enkelt, vilket lag jag ska spela med nästa år. Först och främst får jag se vilken skola jag kommer in på..men måste redan nu börja fundera hur hårt jag är villig att satsa. Väljer jag Söderhamn vet jag att det blir stenhårt och superseriöst, men samtidigt kommer det var jätte kul och en utmaning, kanske sista chansen att nå något högre..Sen har vi juh Timrå/Alnö, som det fortfarande verkar oklart med hur det blir..sen ligger ju hjärtat i B/H. Tror jag har chans att utvecklas i alla lagen, brukar bli så med ny tränare..
Den som lever få se...

I kväll har jag, Frida, Erica och Johan varit på Långnäs och hängt. Skjutit lite bollar och fikat lite. I år ska vi börja träna i tid så vi är i toppform till sommaren *haha*  Riktigt härligt! Långnäs är lätt den bästa platsen i Bollnäs. Har redan fått massa frågor om sommarens brännbolls yra. Längtar redan..



Har fått klart med sommarjobb också, vecka 26-30 hos Tomas Lönn. Så hela juli men har självklart sett till att få ledigt till yran. Känns bra att veta datumen.

Nu återstår bara frågan om jag ska åka till Sundsvall i helgen eller stanna i Bollnäs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0