Intensiv vecka...

Tror seriöst att jag börjar få finnar av stress. Jag som nästan aldrig har det men nu har jag flera osnygga röda prickar.
Men nu äntligen kanske det kan börja lugna ner sig lite. Har sökt klart dom skolor jag vill gå på iaf. Tror inte att jag kommer söka något annat.
Lämnade brevet med arbetsproverna till Högskolan i Gävle i morse...Hoppas bara dom kommer fram i tid och att dom är tillräckligt bra. Bilderna på arbetsproverna ligger på "sararoosart"



Annars har veckan varit rätt härlig. I måndags var bara soft dag i skolan och sen på kvällen stannade Krille till, på väg hem från Skellefteå, och vi käkade jätte god mat på ett indiskt ställe som hette Tandori. Blev värsta romantiska när servitören kom och tände ljus och allt *haha* Tror det var bara vi i restaurangen typ.

Sen har det varit måleri som gällt resten av veckan och på kvällarna har jag slitit med arbetsproverna. Känns så skönt att det är över. Nu är det bara att vänta...

Igår var jag in till city på kvällen tillsammans med Madde, Victor, Ann och Matilda. Vi tog några öl på Irish innan vi laddade våran Nikons, och Anns Canon, och gick ut i mörkret för att fota inför måndagens redovisning. Blev många skratt den kvällen, synd det var så kallt bara. Roligast var det när Matilda skulle köpa två sodavatten i baren, bartendern säger att dom kostar 50:- st (!!) Jaa, säger Matilda utan att reagera, tog någon sekund innan hon förstod att han drev med henne- Vi bröt ut i skratt allihopa. 

Bara ett stort problem kvar sen: att hitta en ny lägenhet! Verkar sjukt svårt här i Sundsvall *suck*
Men snart får jag åka hem till Bollnäs igen! Träffa alla jag saknar så mycket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0