Påsken som gick...

3 dagar med fylla och fest.
2 dagar med jobb.
1 jäkligt kul bilfärd.
2 dagar med mängder av folk.
3 dagar med sol!

Vi börjar på fredagen då jag första hamnade ute hos Källänge innan vi åkte till Bolle och Tomas och Eve. Hela kvällen blev lite oplanerad sen Emmas hund Elvis blev ormbiten och dom fick åka akut till Falun! Ett tag lät det som om han inte skulle överleva..men som tur var gjorde han det och Emma kunde följa med ut, bättre sent än aldrig.
Kvällen avslutades på Tuppens. Jag hade så otroligt roligt, synd att kvällen går så fort. Hinner aldrig prata med alla människor. Träffade mängder av folk jag inte sett på hela året. Avslutade kvällen på bästa sätt sen!

lördagen var det släktmiddag som gällde. Pappa fyllde 60 förra helgen så nu skulle det firas.
Det blev grillat och tårta. Jag var så sjukt trött men maten smakade iaf.
Vi sju tiden rullade jag in till Frida för ännu en fest. Det var lite segt till en början, tog det rätt lugnt sen jag skulle jobba dan efter..
Absolut roligast blev det sen när vi åkte runt med Hjalle och Källänge i deras "truckar". Källänges bil är stor men Hjalles Dodge är enorm! Typ stege för att ta sig in i den *haha*
Vi hade planer på att gå in på Tranan vid tolv men kön ringlade sig då runt hörnet, och sen det var roligare att åka med grabbarna så tog vi ett varv till i bilarna. Lät som åska när vi rullade fram! Vi åkte bland annat upp på Bolle berget och njöt av utsikten. Bollnäs är galet veckert upp i från. Det var otroligt stjärnklart också.
Vid ett gick tillslut jag och Erica in på Tranan, men jäklar vad folk det var! Fullsatt! Gick typ en meter åt gången innan man träffade någon att prata med. Synd vi kom ner så sent. Hann inte riktigt utnyttja kvällen till fullo..Somnade hos Frida vid tre för att kliva upp tre timmar senare och åka till stallet..

Söndagen gjorde jag ingen nytta alls mer än att sova och jobba, sen blev det grillfest ute i Fly hos Niklas och Gugge. Skönt värre i solen, bara myggorna, som var gigantiska, som var jobbiga. Vid halv tolv rullade vi in på Tranan, denna gång var det nästan folk tomt! Tråkigt nog..vi fick rabbatt bara vi gick in men efter någon timme drog vi hem.

Jobbade idag också, sov sen en massa och nu blir det seriepremiär för brors fotbolls lag mot Söderhamn på Solrosen. Efter det eventuellt den obligatoriska filmkvällen *sweet*

Bilder från i helgen:

  
  




  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0