Påsklov...

Back in Bollnäs och Påsklov i nästan två veckor! Känns riktigt bra!

Kommer antagligen inte bli så mycket ledighet men vad gör det när man ha roligt?
Måndagen började direkt med jobb och 3 starthästar på Bollnäs travets fina oval, med blandade framgångar. Ali var tvåa från ledningen, Malin var 6:,a efter nästan hela sista varvet i tredje spår då hon gick 12, 5! Aloxe fick dödens och blev utan cash, men det var en trevlig kväll.

tisdagen var det jobb som gällde innan jag på kvällen åkte för att provträna med Söderhamns IBF...
Var väldigt nervös i början. Det var ett galet tempo mot för vad jag är van vid! och stenhårdapass! Men det flöt på helt okey. Jag var duktig på det jag kan och dålig på det jag alltid varit sämre på, så inga konstigheter. När vi började spela tyckte jag det gick som bäst.

Efteråt så lät allt positivt så det var kul. Framför allt var det kul att träffan Lillen och Vickan! Osså Malin och Milla såklart, men dom första två har man juh "vuxit upp med" *haha* Saknade Sigge där bara.

Iaf så har jag ingen aning om hur det blir i höst. Allt hänger på vilken skola jag kommer in på..Gävle eller Sundsvall. Efter det kan jag bestämma mig för vilket lag kan kan spela med..
Vill juh absolut helst spela i divison 2. Söderhamn är juh ett topp lag just så så det skulle göra det extra kul att byta dit.
Men skulle jag få önska så önskar jag att Bollnäs/Alfta återuppstod..om så för bara en säsong.

Onsdagen jobbade jag halvdag, vilket var soft då jag hann glida in till Bollnäs för att inhandla biljett och alkohol inför helgen. Plus att hinna med en fika på Roy's innan jag gled hem igen för att tvätta min extremt lortiga bil.

KIAN före och efter...





I morgon är det ännu en halv dag på jobbet, får se vad jag hittar på efteråt. Måste måla klart en tavla iaf. Hoppas på mjukglass inne på stan sen. Eventuellt spana in Fridas lägenhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0