Royal fucking Republic...

Dom var helt jäkla amzing igår! Fan vad underbart bra dom var!
Efter mycket strul fram och tillbaka så fick jag till slut med mig Linn och Madde på Royal Republic.

Jag och Madde hade en grym förfest, hade nog lösningar på alla världens problem just då *haha*

Sen rullade vi ner på Royal och röjjde verkligen järnet! Snacka om att det var tur att jag tog converse skorna! Vi hoppade hel konserten. Våra fötter var mer uppe i luften än på backen. Vi spränade loss totalt i publiken! Jag var så sjukt svettig! *haha*
Hel nöjd att jag fick ett plektrum med mig hem!!

Royal är ett av dom bästa live banden jag sett! Dom utstrålar så mycket energi och det är omöjligt att stå still när dom röjjer så mycket på scen.

Halvvägs in i konserten klädde alla av sig typ. Både på scen och i publiken *haha* Sen i slutet fick Adam alla i publiken att sätta sig ner för att sen hoppa upp på komando. Mina ben skakade så mycket av mjölksyra då så jag nästan dog. Benen har haft en hård vecka.

Men satan vilken bra kväll det var alltså! *nöjd tjej*

Sen idag har jag varit på Norrporten och fotat när Sund 2 spelade mot Holm. Tyvärr losade Sund med 2-1.
Efter det gled jag hem och gjorde tacos och hade sjuk ångest  över att jag inte var i Malmö just idag...

Första gången på sju år Emma och jag missar Sm-Finalerna i Innebandy *suck*

Tittade på Sm finalerna och såg Djurgården vinna sm-guld mot IKSU för damerna. Sen efter lirade herrarna i årets mest spännande match!! Warberg och Storvreta var sjukt jämna och det blev mycket mål. Matchen gick till förlängning och straffar innan det avgjordes.
Jag stod upp hela Sudden och när det blev dags för straffar hoppade jag mest runt och tjöt något i stil med "Viktor, gör dig stor för i helvet", "NEEEJ", "JAA", "Sätt den!" *hahaha*
Herregud vilken match det var! Grymt spännande och det bästa var att Storvreta fick vinna i år igen!

Nästa år ska vi bara åka!




Hannes Öhman
var överlägset bäst! Viktor Klintsten lika facinerande i målet som vanligt! Mika Kohonen lika kylig som vanligt, och hur många andra klara att spela med en spricka i handleden i ett slutspel?!
Fredrik Holtz som kämpade som en tiger, osså sen resten av hela Storvretas lag, så härlig seger!

Åhh vad jag vill spela match just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0