N0llningsveckan...

Lord allmighty vad trött jag är!! Min fötter ser ut som slakt!!
Är hemma i Bollnäs/Rengsjö för att hämta igen mig lite..NOT..ska spela match i Sandviken klockan tre. Tror inte det är möjligt *hehe*

Jag har iaf överlevt operation "Ökenstorm" så här långt, och trots allt slit så är det så fruktansvärt roligt!

Allt började alltså i onsdags då jag ställde mig på perrongen tidigt på morgonen och tog tåget ner till Gävle för att träffa min nya klass på Högskolan..Nervös var bara förnamnet, men försökte lugna min "inre Buddah" precis som NiZse sagt. Tänkte att jag överlevt värre...

Uppropet gick smärtfritt, nyfiket sneglade man runt på alla andra runt omkring. Efter all info samlade våra "Phaddrar" och "Überphaddrar" upp oss och förde oss till ett klassrum, där fick vi info om den kommande veckan och operation "Ökenstorm" i en liten film..efter det kom "Generalerna"! Det var nästan läskigt! *haha*
I sina millitärhattar och pilotbrillor presenterade dom sig som Genaral Matcho, Kukk, Erwin och General Big..
Vi skulle lyda och pleasa dom blint..även info om att vi alltid skulle ha våran N0llebricka, Malaj och svans med oss dygnet runt. Inte heller bära svart sen endast generalerna får göra det.. Sen började alla tokigheter!
Mängder av lekar och tävlingar, flottbyggen , fest och massa sång och dans.
Helt galet vad roligt jag har haft det!

Har verkligen hamnat i en kung klass och grupp med människor som det verkar, mycket kärlek finns det i Cult & Co!
Har redan träffat några jag verkligen stormtrivs med, som är hur härliga och roliga som helst! Vi skrattar mest hela tiden, ibland känns det som om man känt varandra så mycket längre än knappt 4 dagar..

Får se om Herr Johan kommer att lägga ut några bilder så småning om så ni kan få se lite roligt. Jag har inte haft min kamera med mig, här kommer iaf några bilder från mobilen när vi lirade N0lleboll:


Dom läskiga Skändarna och Generalerna..


Vi N0llor på led...


Vi tejpades ihop till "skithögar" inför Brännbollen mot Skändarna och Generalerna


Min fina N0llebricka, har lyckats blivit Korpral iaf!

Såå i morgon börjar skolan på riktigt och N0llningsveckan fortsätter tills på onsdag då det är Grand Final! Fick ett litet kort sammandrag om vad som hänt. See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0