Juldagen....

Party med dom gamla lirarna. En rolig kväll men tiden var för kort för att kunna utnyttja den till max..vilket var synd. Powertrip som röjde på scenen gjorde ett bra jobb! Träffade människor jag saknat mer än jag visste själv.
Missade några jag väldigt gärna hade träffat och


Med julklapp från chefen: Mariestad är guld

Jag med finaste flickorna, kan ju tror att jag får betalt för reklam..

Under natten kom "Dagmar" och härjade. Jag sov som en stock genom det hela, tur var nog det. Vaknade till en verklighet utan ström. Insåg ännu en gång hur beroende man är och hur obetydliga vi människor är mot vädrets krafter.
1,5 Dygn var vi utan tills den äntligen kom tillbaka. En vecka med jobb nu innan det blir dags att fira det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0