Äntligen en seger...

Såå himla trött just nu. Ryggen gör fruktansvärt ont. Lena PH hade inte så här ont när hon sjöng sin låt kan jag säga.
Men ikväll är det värt det!
Vi vann mot Fränsta i förlängningen, 5-4 blev det till oss! Jag gjorde seger målet!! Efter 14 sekunder!!
Jäklar vad skönt det kändes att se nätet fladdra och bollen gå in. Jag gjorde även vårat tredje mål när vi låg under med 4-2, det var då det vände och vi började hitta spelat igen. Alla kämpade kanon idag, äntligen var det lite roligare att spela igen.
Tror aldrig jag gjort två mål i en match tidigare heller, iaf så var det väldigt längesen, så det var extra kul.

Jag sa till Oliva och Ronja i bilen på väg till Fränsta att jag skulle göra mål, och så blev det. Positivt tänkade kanske fungerar *hehe*

Dags att sova och ladda för i morgon. Har nyss blivit kallad för dum brud av en 40+morsa på Facebook pga vilka jag umgås med. Vart är världen på väg? Ska man skratta eller bli arg? Jag valde att skratta.

Bild från dagens akvarellövning:

Kommentarer
Postat av: linda

Du är bra bäst du! :)

2011-02-04 @ 09:20:36
URL: http://lindasjdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0