Lagfest...

Igår var det Lagfest med Timrå IBC, och det blev en riktigt rolig kväll!
Jag missade tacosen för jag var lite sen, jag var sen hela den dagen, allt jag skulle göra gick så långsamt. Beror nog mycket på att jag var ut på fredagen också *hehe*
På förfesten blev det först frågesport, alla fick olika frågor om alla i laget. Svarade man rätt fick resten av laget dricka men svarade man fel fick man dricka själv. Sen efter det blev det en till lek: en brun kartong full i olika lappar skickades runt. Alla fick ta upp en lapp och läsa högt vad det stod på den, innan man sen gav den till den person inom laget man tyckte lappen passade bäst in på. Det var väldigt varierande påståenden på lapparna: innebandy-sex-framtid-egenskaper mm
Det blev många skratt! En riktigt rolig lek!
Jag fick 6 st lappar:
-Vem peppar mest laget under matcherna?
-Vem har gjort säsongens snyggaste mål?
-Vem offrar sig mest för laget?
-Vem i laget har du som förebild på plan?
-Vem tränar hårdast?
och sist men inte minst:
-Vem har haft en trekant? *hahaha*

Det var riktigt fina lappar att få! Blev jätte glad! Jag tror vi kom fram till att det snyggaste målet var när jag sköt från halvplan och Linda duckade mot Klockarberget, men skönaste målet var nog när jag gjorde mål i sudden mot Fränsta. Då var det sm-gulds stämning *haha*

Insåg igår att trots allt som varit med innebandyn så har det hunnit bli många roliga minnen med dom här brudarna, och igår blev det några till.

Emma ringde idag. Igår var det travgala för Bollnäs och Hudik. Hennes passis Cupolen fick pris som årets 3åring! Men det första hon sa var "Du måste komma hem! Saknar dig!" Det hade inte varit samma sak utan mig även om hon haft jätte kul. Det värmde ett kyligt hjärta att höra! Var nästan rörd efter vårat samtal. Hon hade även stått och pratat med Peter under galan och kommit fram till att det fattas nåt nu sen jag flyttat från Bollnäs...Känns bra i själen att höra att man är saknad..jag saknar alla där hemma också.
Jag och Emma genom åren:
18 år och partade järnet
23 år och på Kos, Grekland
26 år och på partyhumör i STHLM

Bara att ladda för en ny vecka, taggad? Nej inte nå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0