Matchens lirare...

Så var man hemkommen från Hudik. Rätt slut men nu är det bara att ta på sig partykläderna!

Vi förlorade matchen med jag hade kul iaf! Tjejerna kämpade bra och Bollnäsfemman gjorde det bra!!
Jag lyckades med ett assist till Oliva och en utvisning för hårt spel *hehe*
Blev även utsedd till matchen lirare!! Tror det är första gången, iaf som "vuxen". Riktigt kul. Fick en halsduk och en mössa. Rätt värt!

Synd att Hudik beter sig så jäkla osportsligt. Tror inte det finn nåt annat lag som håller på med så mycket efterslängar och skitsnack som dom. Riktigt tråkigt. Ex: Dom vinner matchen trots det kan inte en av tjejerna bete sig när man tackar för matchen. Dålig stil.
Hoppas Jemtland tar sig upp i ettan Hudik är inte värd det, eller så borde dom de så jag slipper dom osså så dom kan få lite stryk *hehe*

Fan vad roligt det var att spela med gamla polare igen! Gick super att spela back med Milla! och att höra Emmas stämme på plan igen var härligt! Dom fixade att spela jätte bra fast det var längesen! Maria och Veddan slet hur mycket som helst. Trodde Veddan skulle få göra ett mål ett tag.

12-4 blev det iaf. (1-0, 8-1,3-3) Vet inte vad vi gjorde i andra...bättre i tredje *hehe*

Jossan, du skulle varit med!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja jag vet :( Hoppas ni har lite spelar nästa gång ni åker neråt också ;P

2011-02-27 @ 20:12:53
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0