När man kört pigga hästar...

Ibland händer det att man kör en riktigt pigg eller het häst...så het att man måste stoppa in händerna genom ögglorna och köra med handlederna istället (dödmansgrepp/bondtag osv) Ibland resulterar det i att man kommer hem med blålila handleder, det hände idag *haha* Först Lykke och sen Aloxe..egentligen var dom inte så farligt pigga men jag är lite otränad *hehe*
Men roligt är det att jobba. Önskar jag kunde få ta med mig Aloxe upp till Sundsvall.
I morgon blir det fortkörning på banan! Kommer bli kul att få vara inne på ovalen igen.

På kvällen sen åker jag upp till Sundsvall igen..match och skola som står på schemat...

*yeah yeah* Måste ta tag och göra klart fotouppgiften och plugga konsthistoria, för trött just nu..Gör det i morgon, kanske..

BTW...har fått erbjudande om att ställa ut i sommar! Här hemma, vet inte så mycket mer just nu..men om det skulle bli så, lutar det åt att det blir mängder med hästar, djur och natur. Passar målgruppen som kommer passera in genom dörrarna..Hoppas på det iaf. Skulle vara riktigt kul. Det var något år sedan jag engagerade mig i en utställning..

Teaser från mitt kommande bildspel..

..om jag får ihop det *suck* Fattas många bilder än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0