Ryan Star...

Tillbaka i Sundsvall. Kluvna känslor.
Har insett två saker: Saknar realityserien Rockstar Supernova och att jag har lyssnat på Ryan Star ett tag, som var med där, utan att koppla ihop att det var samma person. Rätt kul.
Han och Storm Large var mina favoriter. Även Toby var bra, och Magni. Hade svårt för tjejerna. Dilana var bra men hon såg ut som nån liten läskig dvärg ibland.

Storm sjunger Anything Anything. Ett av mina favorit framträdanden. Hon är fortfarande min idol.


Ryan Star...the dark horse. Bättre än någonsin just nu. Hans låtar skickar rysningar genom min kropp.


Lukas Rossi stod tills sist som vinnare..


I morgon är det fredag. Ska bli nice att träffa dom bästa i klassen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0