Timrå IBC super värvningar...

Jag trodde Glenn skämtade när han frågade mig om jag hade några kompisar som vela spela i helgen, men det gjorde han inte!
Det var totalt kris på folk i vårat lag till matchen mot Hudik i helgen.
(Blir lite fundersam när precis alla var med på lagfesten men inte någan kan när det blir match...)
Speciellt sen spelschemat varit klart sen före jul någon gång...Konstigt det där

Anyway..Jag drog iväg massa sms till flera gamla B/A spelare och fick fyra napp!!! Det var fler som hade velat ställa upp men tyvärr inte kunde av olika anledningar men snacka om uppslutning! Blev så himla glad!
Dom som sa jag var: Emma, Veddan, Milla och Maria L!

Som Veddan sa: "Klar man ställer upp när en B/A behöver hjälp :)"

Vi är som musketörerna: en för alla, alla för en, för alltid!

På väldigt länge är jag grymt sugen att spela match!! Jag struntar i hur det går men det känns som om det kommer bli en rolig match. Så kul att höra hur taggad Emma och dom är också!!
Hoppas Hudik blir sura och att vi kan ge dom en vettig match iaf.
Helt sjukt att laget kommer till hälften bestå av Bollnäs folk *haha* Helt grym!! Håll tummarna för oss!

TIMRÅ IBC laguppställning:

Nr Spelare Position
1 Pettersson, Madelene M

2 Dahlin, Linn B

3 Roos, Sara B (K)

4 Legeryd, Maria B

9 Mannelkvist, Camilla B

12 Ibrahimhodzic, Vedrana B

14 Strömberg, Olivia B

16 Widen Wadell, Josefin B

17 Norström, Stina F

20 Nilsson, Linda F

21 Nordin, Emma C

24 Modin, Emma B

Kommentarer
Postat av: Jossan

Faan va kul det skulle vara om man kunde va med! Lycka till iaf. Kör över dom nu!

2011-02-26 @ 05:54:47
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0