Back on Track..

Så var jag tillbaka i Sundsvall. Var vemodigt att lämna alla där hemma ännu en gång. Har varit så himla kul att träffa alla, få jobba och vara med hästarna igen.
Kommer verkligen att sakna att jobba.
Har haft så himla roligt dom här veckorna. På dagarna har jag kört och ridit hästarna och på kvällarna har det varit film med gänget. Absolut bäst var Cop Out! Så himla rolig film!
Just nu är jag bra sugen på att börja jobba igen. Vill juh fortsätta trimma Aloxe, vara med när Proofan gör sin första start, köra fort på banan igen..osv..men jag kanske hinner med det också..


Pine blickar ut över Växbo, laddar för ett pass med snöpulsning


1) Lomens blåöga 2) Fireproof 3) Mackan och Turbos tomma krokar..


Fina Aloxe i hagen

I helgen har vi två matcher, möter Jemtland och Brunflo. Gruvar mig redan nu. Vet hur sjukt jobbigt det kommer bli och hur ont jag kommer att ha på söndag kväll, men hoppas vi får några pinnar med oss iaf så det är värt det.
Hoppas förkylningen ska hunnit försvinna så jag får någon luft..Ska bli kul att lira igen, hoppas jag inte är för ringrostig bara.

Sen på måndag börjar skolan igen. Ska bli kul att träffa alla igen. Synd vi börjar med foto bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0