Hästporträtt och fina ord...


Innan färgen träffade duken..

Snart klar med den första av 3 hästportätt. Äntligen tagit tag i dom, och den första ser riktigt bra ut. Nästan finare än hästen i verkligheten *haha* Om jag fortsätter i den här takten borde alla tre vara kla till nästah elg, vilket är planen.

Plan nr två är att jag ska göra en blogg-portfolio, där jag kommer lägga upp alla teckningar och målningar som jag gjort. Har fått flera förfrågningar på om jag har en hemsida, men den gick i graven strax innan jul tråkigt nog. En blogg sida kräver inte lika mycket underhåll så ska försöka styra upp en sådan.

Säljer jag dom här tavlorna har jag definitivt råd med att köpa en alldeles egen systemkamera! Det skulle vara en lite lycka här i världen, att ha en egen sådan!

Känner mig på ovanligt bra humör just nu, mycket beror på ett positivt sms som handlade om gårdagens match, som vi inte ska prata om, men fick iaf beröm för min insats.
Kändes bra sen jag allvarligt funderat att lägga klubban på hyllan sen det nya året började. Inget fungerar längre, känns som om jag tappat teknikmässigt, allt. När det inte ens är kul att åka till träningarna längre...Får se hur det blir men hoppas att det vänder snart..

"Why shouldn't art be pretty? There are enough unpleasant things in the world" - Auguste Renoir
"Why shouldn't art be pretty? There are enough unpleasant things in the world." -Auguste Renoir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0