Plugg en fredagkväll...

Bjuder på en tusch-pegasus idag.

Klockan strax före tolv och jag har tillbringat dom senaste två timmarna med att plugga! När hände det sist?! Skulle gissa på någon gång i gymnasiet vilket är väldigt längesen om man börjar räkna åren som runnit iväg..

Detta fenomen beror på att vi har prov i Foto på måndag..Vi ska kunna allt om slutare, bländare, exponering mm Plus att vi ska redovisa 5 bilder på temat: LIGHT. Man får tolka det fritt bara dom 5 bilderna är sammanhängande och i svartvitt. Vi ska även lämna in ett halvt A4 med en förklaring till sina bilder.

Det är rätt kul även om det är rätt svårt och mycket att hålla reda på, speciellt jag som är värdelös på allt som har med siffror att göra. Har även rätt höga krav på mig själv att fotografierna ska blir bra..Ska ut och fota i morgon, hoppas på det bästa och att vädret är bra. Om det skulle bli pannkaka av allt har jag en backup plan iaf..Skotrar och snö är det som gäller iaf, inne i mitt huvud så ser bilderna jätte bra ut iaf *haha*

Åkte hem till Bollnäs enbart för det här, passade bra när vi inte har någon match i helgen.
I morgon blir det alltså fullt upp: Först till Höghammar för att kolla när brorsan lirar KM i fotboll, sen spelar Hertsjös Herrar, Div 1, match mot Västerås, efter det så blir det fotosession ute i Kilafors med grabbarna. Kvällen är fortfarande oplanerad men nåt slags umgänge med goaste vännerna blir det iaf. Kan bli en riktigt nice dag med andra ord. Dags att sova om jag ska orka med den *glad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0