Sundsvall och flyttkartonger...

Så var man här igen, ännu en gång består lägenheten av flyttkartonger...
Frustrerande att sakerna aldrig verkar ta slut.
Än vet jag inte vart jag kommer att bo i höst eller vad jag kommer att göra. Även det känns frustrerande.
Från början kändes det bara spännande men inte längre.

Ständigt alla som frågar och påminner mig. Ibland svarar man onödigt otrevligt bara för att man redan fått den frågan tio gånger under dagen, menar inget illa med det. Bara blir så.

Insåg igår att om jag inte kommer in i Gävle så kommer jag att bryta ihop en smula och tappa stinget. Ständigt alla som påminner mig om "hur gammal" jag är..Det har fått mig att känna som om sanden i timglaset är på väg att ta slut. Är det någon idé att plugga vidare längre? *suck*
Så många verkar föredra att man ska skaffa ett vanligt jobb och falla in i mallen..

Ska ärligt säga att jag avundas dom som nöjer sig med det jag kallar ett "svenssonliv", det är absolut inget fel med det, jag bara känner långt in i kropp och själ att det inte är något för mig..

Det är 124 st sökande till Gävle, varav 88 har valt det som första hand. Tror inte jag fixar det...

Shiit, måste rycka upp mig. Har mycket roligt att se fram emot:
fest i morgon i sundsvall, midsommar, getaway, brännbollsyran mm mm

"Out on the front line
don't worry I'll be fine
the story is just beginning
I say goodbye to my weakness
so long to the regret
and now I know that I'm alive"



Just det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0