Bilder från helgen...

Dom är lite suddiga sen min mobil har några år på nacken nu, men still going strong:

Plan Three

Jacob Lovén


Barfota var han också


Peter och Tommie


Autograf..


Det var en riktigt rolig spelning, där jag, Linn och Tim stod längst fram under tiden dom spelade. Sångaren har en fenomenal röst! Dom var nästan bättre live än på skiva!
Efter deras spelning köpte vi en varsin t-shirt sen som alla i bandet signerade. Killarna var verkligen super trevliga. Mitt i alltihopa fick jag en autograf på halsen av sångaren *haha* Vet inte hur det gick till, han bara dök upp med pennan.
En riktigt rolig kväll! Önskar den kunde fortsatt lite längre bara..Missade deras efterfest vilket var väldigt synd. Fick höra av Mr Jonathan hur roligt dom hade haft det..Bara för att Linn tog fel på klockan *haha* snacka om oflyt!

Är hemma en snabbis i Bollnäs och jobbar nu, men rullar mot Sundsvall i morgon kväll igen..bara att tagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0