Bollnäs, Sundsvall, Gävle...

Just nu har jag lagt det mest åt sidan och jobbar bara med arbetsprover till Serie- och bildberättarprogrammet 120 hp

En skiss på en tecknad Lady Gaga, får se hur orginalet blir..


Funderar om jag ska söka några fler skolor men det är svårt att bestämma sig, isf måste jag flytta igen...
Om jag har räknat rätt så har jag flyttat sex gånger sen jag var 18, kanske inte så farligt men med tanke på hur mycket saker jag har så är det extremt jobbigt.
Nästa gång jag flyttar så åker nog bokhyllorna på tippen. Dom är slitna sen alla flyttar. En ny säng lär jag också skaffa, eller åtminstonde ben till den. Har varit "benlös" sen Brännbolls Yran sen 2007 tror jag.

Svårt att veta vilken väg som är rätt att gå... *suck*

Frågan är också: Ska jag åka till Bollnäs i helgen eller stanna i Sundsvall?
Just nu lutar det åt att jag åker till Bollnäs på söndag..men allt är oklart än, måste fundera ännu mer...

Veckans soundtrack: Raised Fist



"Mistakes and heartaches, deceiving fakes,
we do what it takes to protect ourselves from the demons and the snakes.
Don't underestimate yourself.
You have the strength within, don’t sit on the fucking brake"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0