Hoffmaestro och sjuklig...

Back in Sundsvall och sjuk..

Att stå på E4an i converse när det är halv snöstorm är ingen hit, feber och snor kom som på beställning. Inte blev det bättre av ett gäng öl och röj till Hoffmaestro på lördagkvällen heller..
Men det var det värt. Hade en supertrevlig kväll på "slottet". Roligast var det nog att träffa Berggren, så mycket roligt jag haft tillsammans med den tjejen! Ska leta reda på våra videobloggar vi gjorde när vi var i Kos *haha* Får se om man kanske ska lägga upp dom här.. Vi hade jäkligt roligt när vi gjorde dom iaf *asg*

Alkoholen flödade och några blev för fulla men roligt hade vi! Kvällen gick för fort, jag flög runt som en virvelvind och försökte hinna träffa så många som möjligt. Hoffmaestro var lika röjiga som vanligt, vi dansade och sjöng hela kvällen. Toppen kväll alltså. Vid tre rullade vi på Max och sen somnade jag i Åsbacka hos Emma och Jonte, i mitt egna rum där. Inte alla som har den lyxen att ha ett eget rum! *haha*

Söndagen blev bakismat från Hamregrill till senaste Narnia filmen. Helt perfekt. Sen kollade vi på bandy finalen mellan Bollnäs och Saik.
Tyvärr förlorade Bollnäs på sudden..dom var så värd att få vinna! Matchen var annars riktigt bra!! Många mål och mycket kämpa. Synd att domaren skulle göra en sån stor tabbe och dömma bort Bollnäs sista mål...Hade den händelsen aldrig varit hade inte förlusten varit lika bitter..

Undra om jag måste införskaffa en Bollnäs halsduk nu...
Dags för ny vecka nu. Tvärr börjar vi med foto. Börjar ladda för att bli sågad i morgon..



Just nu är hjärtat extra orange och blått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0