Sanctum 3D...

Jag och Emma i biosalongen, premiär för alla tre av oss på 3D film. Trots att jag var väldigt skeptiskt så är jag väldigt imponerad. Det var lite jobbigt i början med texten men man vande sig rätt fort.
Bäst var det i slutet av filmen när jag blev irriterad på tjejen framför mig som höll på att vifta med armen...tills jag insåg att armen var på bioduken och inte hon! *haha*



Anyway..the movie: Sanctum


Skrattade, grät och skrek en smula. Stundtals var den lite seg, stundtals vred jag på mig i stolen och vela nästan gå därifrån...Helt klart sevärd, men inte mycket mer.
Det var iaf imponerande med 3D, kommer bli fler gånger.

Älskar att gå på bio. Det är nåt som sänker livet lite lycka.
När jag blir stor ska jag äga en egen biosalong med röda draperier och guld detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0