En Onsdags natt...

Än en gång har dagarna bara flygit iväg, helt utan anledning. Allt är så svårt att greppa.
Tiden räcker inte till för allt som ska hinnas med. Hjärnan ockuperas ständigt av alldeles för många tankar, om framtid, nutid och det förflutna..
Målar dock på en tavla just nu som kan vara bland det snyggaste jag lyckats med. Hoppas att det håller i sig och att jag tycker lika när jag är klar med den.

Första skoldagen i dag efter sportlovet. Fick en ny jätte rolig teckningsuppgift: illustrera en bild från en text på fyra sidor ur en roman. Romanen var: Dracula!! Gissa om jag var nöjd. Lätt en av mina favorit böcker.

Det är nog tyvärr kanske det mest positiva som händer just nu. Vill bara sova och vakna upp om en månad när allt är över. Saknar alla positiva sunshines i mitt liv just nu.
Hade behövt någon som Linnea..eller Sigge för den delen. Någon med ett ständigt leende på läpparna och nära till skrattet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0