Foto, film och klanterier...

Söndag kväll efter kanske den mest flummigaste helgen på länge.
Kom upp till Svall igen efter en skön jobb vecka i Bollnäs på fredag kvällen.

Lördagen tillbringade jag på Nordic hallen när jag fota Sund IF som lirade cup. Kanske bland dom sämsta förhållandena man kan fota i: motiv i rörelse i en mörk hall..rätt svårt att få till rätta inställningar, men det blev några bra bilder. Kul var det också! Skulle verkligen kunna tänka mig att jobba som sportfotograf!
Några bilder från i helgen:






Lördagen kvällen innebar lite utgång och öl med bästa Madde. Blev mycket snack och dricka. Hängde på Invito och gick sen över i tio minuter på Allstar. Allstar sög, ännu en gång, shit vad tråkigt det är! Vi hamnade sen på Kebab City innan det blev hemgång.

Dagen efter skulle jag och Ronja åka åka kolla på match och käka. Det började med kaos och fortsatte så. När jag skulle hämta bilen, som jag lämnat hos Madde i stan, hittade jag inte bilnyckeln!!! PANIK!! Letade och letade men ingenstans fanns den!
Tillslut fick jag skjuts ut till Svartvik där jag fick hämta reservnyckeln...
Sen när jag kom tillbaka till stan och gick till bilen, vad ser jag?? Jo bilnyckeln sitter i BILDÖRREN!!
Jag dog av skratt! Hur lyckas man med detta?! Plus att jag glömt plockat ur bilsterion, och lämnat lite kläder där i, men allt fanns kvar. Helt otroligt att den stod kvar *haha* Så tur lär jag aldrig mer ha!

Vi hann iaf se lite fotboll, men hur klantig är inte jag på en skala?

Avslutade söndags eftermiddagen med att kolla på filmen: Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Jisses vilken fin film! Hur vacker som helst och en härlig story. Perfekt i söndag. Hade nog varit häftigt att se den i 3D på bio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0