27 år gammal...

Igår var det min födelsedag...
Hade en jätte bra dag och träffade alla jag vela träffa. Har nog aldrig fått så många kramar på en och samma kväll. Hann både med Fridas stuga, Sport In och Tranan.

Dock är sjuåringen innom mig klart missnöjd.
Får man vara det när man fyller 27?
Jag fick inte ett enda paket att öppna och inte heller någon tårta när jag kom hem...

Nu har jag varit lovad tårta i flera dagar men har alltid kommit något i mellan så det inte har blivit något.
Sen har jag juh fått ett kuvert såklart av mor och far men det är ju just själva grejen att fylla år.

Ännu en tråkig sak med att bli äldre. 

Jaja så kan det vara. Fick iaf en Schweizernöt som jag blev strålande glad över!
Hade det riktigt trevligt på krogen. Saknar många..

Nu laddar vi för finalen mellan Sverige och Finland! Kommer bli spännande, hoppas på en bra och rolig match.
Dags att rulla in till stan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0