Konserter och festivaler...

När vi körde "lappleken" i onsdags var det en lapp som löd: "Vem har varit på flest konserter?"

Det fick mig att börja funder på alla jag varit på, började räkna och försöka minnas men det var inte så lätt.
Bläddrade igenom alla fotoalbum i ett försök att minnas. Vet att jag missat en del, men det här var dom jag kunde komma på just nu...Från 2001-2011:

In Flames: llll
Sonic Syndicate: llll
Hardcore Superstar: lll
Hoffmaestro: lll
Mustasch: lll
Engmans Kapell: lll
Takida: lll
Pendulum: ll
Royal Republic:ll
Bullet For My Valentine: ll
Sparzanza: ll
Teddybears STHLM: ll
Dead By April: ll
Crucified Barbara: ll
M.I.D: ll
Dia Psalma: ll
E-Type: ll
Blink 182
Raised Fist
Motörhead
Europe
Slash
All Time Low
Soulfly
Thåström
Laleh
Negative
Killswitch Engage
Dynazty
Nighwish
Plan Three
Amanda Jensen
Erik Grönwall
Latin Kings
Infiti Mass
Attack! Attack!
Kid Down
Hadouken
Millencolin
Korp
Billion Dollar Babies
Paradise Lost
Chickfoot
Deathstars
Alice Cooper
Soilwork
Pink
The Rasmus
Avril Lavigne
Our Lady Peace
Backyard Babies
Petter
Marit Bergman
Fronda
The Cardigans
The Sounds
30 Seconds To Mars
Volbeat
Thrice
Di Leva
Between The Buried And Me
HIM
Rise Against


Vet att det är fler band, så många gånger man varit på spelningar inne i Puben på Tranan bara, men kan inte komma på fler namn just nu. Många coverband har man sett genom åren också, där Ebba Gold lätt är dom bästa! Sen har man sett mängder med Demo-band genom åren..
För trött för att minnas fler nu..Några av dom där banden har det varit en slump att man sett också *haha* men det är alltid kul att gå på spelningar.
Top 3, dom band jag är lyckligast att jag sett är: In Flames, HIM och Blink 182..även Rise Against måste få plats där!
Har tänkt att den där listan ska fyllas på ännu mer i sommar! Getaway Rock Festval är bokat! Har även biljetter till Movits! Ska försöka hinna med mer..



Så jäkla snygg bild på mig och Gugge från förra årets Getaway *haha*



In Flames Sthlm 2008


Kommentarer
Postat av: Elin Svanold | morbidoutlook.se

Sv: Jag hade gärna föredragit Jack framför Barbossa ^^

2011-05-21 @ 14:09:35
URL: http://morbidoutlook.se
Postat av: maddis

haha fyfan vad kung, tror du vinner!

2011-05-26 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0