Valborg och lite till..

Snodde en bild från Maddes fb. Föreställer mig och Hanna från igår kväll.

Åt riktigt god mat igår hemma hos Madde och Macke. Åt så jag trodde att magsäcken skulle spricka. Efter det chillade vi, drack lite öl och snackade en massa innnan vi begav oss ner på stan, och ovanligt nog så hamnade vi på Allstar..men det var en riktigt trevlig kväll ändå. Träffade en hel del roligt folk! Nöjd tjej

Dock var jag för första gången på väldigt länge bakfull dagen efter *haha* Gick och käkade pizza med Madde och Macke på eftermiddagen och hängde där i nästan två timmar innan jag rullade mot svartvik igen. Kände mig som en människa igen efter att fått duscha. Nu är det en soft skolvecka som väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0