Bandit Boat 12!

Jag är förstörd! Min röst är helt borta, hela kroppen värker och min mobil är stendöd, men jag skulle så göra det igen!
Denna kryssning var helt fenomenal på många vis, jag och Line var i vårat esse! Även Gabbe, Jonas hade det lite jobbigare *haha*
Hela resan gick extremt smidigt! Bussresan ner gick smärtfritt, gled förbi alla i incheckningen, vet inte hur vi gjorde men vi gick från att vara sist till att hamna bland dom första. Efter att vi hittat våran hytt på båten gick vi till Taxfree och fixade öl, även där hamnade vi bland dom första. Kändes bra när man såg den enorma kön bakom sig *hehe* Och allt detta utan att stressa en sekund, vi bara gled!

Vi började nu ladda för Rise To Remain, träffade så sjukt mycket olika människor under tiden! Sen började Rise To Remain..dom var så mycket bättre live än vad jag hade förväntat mig! Jag blev helt såld!

Efter det hängde vi i flera hytter och umgicks med mer folk innan det blev dags for Black Stone Cherry! Den spelningen var också riktigt nice, även om publiken först lossnade när dom körde "Blame it on the Boom Boom".
Efteråt var Lina salig och vi vi drog ännu en gång ut på äventyr....
Jag hann även med att se Korpiklaani. Med ett antal öl innan för linnen så var dom även riktigt bra *haha*
Och dom hade ett micstativ som såg ut som om dom slaktat en ren på vägen hit!
Natten fortsatte sen med efterfest tillsammmans med en irländare, en kille från wales och en kille från Australien! Somnade någon gång runt sju-åtta på morgonen..





Lina med gitarristen från BSC!

..och vaknade klockan elva pigg som en mört! Bara att ta en dusch och börja om igen *haha*
På schemat stod Treadstone och The Unguided!
Treadstone imponerade faktiskt, dom var mycket bättre än vad jag trodde, och om The Unguided finns det ints så mycket att säga. Dom grabbarna levererar alltid! Gillar verkligen att se Roland på scenen igen. Tycker att han och Richard kompletterar varandra perfekt.
När den sista gitarrslingan tonat ut från grabbarna sänkte sig ett litet mörker över båten..Nu var det slut och snart dags att kliva av..men på dom få timmarna som var kvar hann vi ändå med lite mer hytthäng.



Svårt att beskriva exakt hur otroligt roligt vi haft på denna trip men den var galen!
Min röst dog, min mobil dog, min kamera dog..men det var så värt det!
"Det som händer på båten, stannar på båten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0