Hardcore Superstar...

Jag har fortfarande inte smällt helgens spelning... Den var...den var helt jävla episk!!
När grabbarna körs "Last Call For Alcohol" fick jag och typ 6 andra tjejer komma upp på scen och röja!!
Behöver jag säga mer?!
..och jag fick en kram av Jocke!! Kändes hur mäktigt som helst!!

Okey jag erkänner: jag skuttade runt och tjöt som en fjortis som nyss träffat Justin Bieber!!
Men vad gör det, kicken var så enorm!!
Hade lätt vela varit en rockstar och få stå på scen varje kväll! Helt amazing att stå och se ut över publiken!

Sen blev det inte bättre av att dom körde mina favoritlåtar på raken: "Run to Your Mama" och "Liberation"!
Jag somnade med ett brett leende på läpparna..

*HARDCORE SUPERSTAR*



Bilderna tog jag på Getaway i Gävle i somras, kanske mina bästa på grabbarna någonsin!

Har gillat grabbarna sen jag var 13-14år gammal, och dom blir bara bättre och bättre!
Har sett dom live 5-6 gånger nu, och har inget emot att se dom fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0