In Flames...

Biljett till IN FLAMES inhandlad!

En tidig julklapp åt mig själv! Dom kommer till Gävle i April, och det känns helt fantastiskt! Två gånger har jag missat dom i år, först på grund av att vi valde att stanna kvar på Get Away Rock Festival och nu sist när jag inte lyckades få med mig något roligt folk, hade pengar eller fick bra biljetter...
Men nu blir det nästan ännu bättre! En spelning i Gävle, det är makalöst bra! Synd att det är så långt till April bara...

Men på lördag ska vi gå och kolla på Hardcore Superstar på Tuppens! Det blir lite "plåster på såren" plus att i morgon ska jag på FIA-sittning på Kåren, med tamat klassiskt maskerad. Känns spännande, måste komma ihåg kameran..

Min mask..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0