Youtube my friend?...

Youtube, vän eller fiende? Jag vet inte...
Vet att jag slösat på många timmar där iaf, timmar jag egentligen inte har...men det är ju så nice! Det är som en drog. Bara ett klipp till..

Kollar mest olika musikvideos, klickar alltid runt för att eventuellt hitta någon ny eller något helt nytt band, och trailers till olika filmer. Sen följer jag Jenna Marbels. Den tjejen är min idol! Alltid något fyndigt i hennes videos, hysteriskt rolig enligt mig.
Några favoritklipp just nu:


"Full Eye Contact...Can you handle it.....Can you handle it?"

Rise To Remain - bandet jag är helt förälskad i just nu

Kan inte vänta till premiären, jag vet att jag kommer att gråta

Borde jobba på min filmaffisch men ska bara kolla nåt kilpp till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0