Cults tackmiddag...

Jag har svårt att finna ord för denna kväll, men jag tror att man i överlag kan sammanfatta den som AWESOME!

I några veckor hade vi alltså planerat denna tackmiddag, det skulle fixas mat, dräkter, inbjudningar och allmänt spex. Temat för middagen var alltså: Cult ( hemligt sällskap7sekt)
Den sista timmen innan vi slog upp portarna var det en lätt panikartad stämning!

Men med resultatet i hand så kan jag nog säga att vi fick klart godkänt. Tror dom flesta hade roligt, om inte så hade jag det iaf.
Kvällen avslutades med efterfest hos först Anders och sen hos Torgny. Hos Anders gick Syster Staffs piska sönder och det blev vild dans där större delen av grabbarna tog av sig kläderna! *asg* Hemma hos Torgny blev det lite lugnare men trots det gick hans säng sönder(!!) och ett glas *hahaha* Med andra ord så var det en helt crazy kväll!
Några bilder jag snodde från bästa Sara:


Så såg vi ut...hänger i köket medan vi väntar på att få göra entré

Prästerna var på gott humör hela kvällen!

"Syster Straff"

Generalerna fick slakta en dinobaby..

Fv: Sara, jag, Maria, Rebecka och Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0