Suit Up Day...

Så kom den "International Suit Up Day"!
Det betydde alltså kostym och slips, så till dagens ära satte jag upp håret i en French Twist och drog på mig svarta high heels, vit sjkorta, kort kjol och en svart slips!
Har nog aldrig känt mig så glssig, och mäktig!
Kändes som om folk flyttade på sig i respekt när man klapprade fram över golven *haha* "Ljudet av framgång" tror jag Oscar kallade det!

Efter en heldag i skolan med skjorta och slips rundade vi av kvällen med Suit Up party på Pubenpuben.
Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig men trots allt blev den riktigt bra! Jag och Rebecka galopperade hem över Sätras gräsmattor vid tretiden, bara för att hinna sova några timmar innan terminens allra första tenta!

Några bilder jag snott från Sara E:


Sara, jag och Maria på Pubenpuben

Kalle och Rebecka

Johan röjjer

Hey boy så klart!

Missade att ta någon bild på frisyren, får se om Johan har några bilder på sin kamera, nice blev den iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0