Innebandycup och massa annat...

Har konstarerat att dom som hinnert blogga varje dag har ett händelsefattigt liv! Finns inte en chans att jag hinner göra det så mycket som jag flänger runt.
Bollnäs-Gävle-Rengsjö-Söderhamn osså tillbaka igen. Knappt så jag hinner sova något..

Just nu är jag så slutkörd, hela kroppen värker. Har spelat 4 matcher i helgen. Har varit på träningscup i Söderhamn.
I grundspelat vann vi mot Strömsbro med 11-1 sen förlorade vi med 6-4 mot Alba (sista i öppenkasse), det ledde till att vi slutade två i gruppen och var tvungen att spela kvartsfinal mot Falun Ungdom. Den matchen vann vi relativt enkelt tillslut. Jag gjorde nog mina två bästa perioder hittills i år..Sen blev det alltså dags för Semifinal där vi möte Alba igen (pga av ett fel i infon) men men..
Det var alltså deras första match på dagen och vi hade redan spelat en..det blev en blodig kamp, vi fick flera spelare skadade pga av deras hårda fysiska spel och vassa armbågar. Det var ingen speciellt vacker innebandy, mycket slag och hawaii-spel. Inför tredje stod det 2-2...och det var jämt hela tiden...båda lagen hade chanser men det var Alba som lyckades få in bollen med några minuter kvar. Sen gjorde dom 4-2 i öppen kasse efter vi provat att ta ut målvakten. Så jävla surt på ren svenska! Kunde inte hålla tillbaka tårarna efter matchens slut...fan.
Även om det har blivit tufft att spela en final efteråt så hade jag önskat att vi tog oss vidare. Alla tjejer i laget krigade så jäkla bra!

Själv är jag missnöjd med min egen insats, kommer inte upp i normal standard. Vill för mycket, försöker överprestera, blir frustrerad och så knyter det sig.
Måste köpa nya skor och nytt blad också..dom är helt jäkla slut. Skorna går sönder snart..
Men nu är det ny vecka och nya träningar, ny tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0