Ups and down...

Upp och nedgångar är visst tyvärr en del av livet..
Och "mina" nedgångar" är just nu inte livsavgörande men tillräckligt frustrerande så jag ska bli på dåligt humör.
Så varför detta?
Jo jag är helt värdelös på att spela innebandy just nu! Jag är helt ur form när det kommer till klubba och boll. Jag gör misstag jag aldrig gör annars och jag har tappat blicken för spelet. Vilket gör mig extremt frustrerad!
F**K vad less jag är, har gjort endast en bra match på försäsongen, i seriepremiären blev jag bänkad inför 3:e. Victor som satt på läktaren den matchen, tyckte det var typ den sämsta matchen jag gjort..
Just nu så går tankarna åt att sluta, men ger det några träningar till..släpper det inte snart...
Det är som natt och dag om man jämnför innan och efter sommaren, jämnför man när jag spelade med B/A..
Då möte vi tuffare och snabbare lag och jag tappade aldrig en boll! När vi möte Örnsköldsviks elitserielag med Timrå stod vi upp och förlorade med flaggan i topp efter en jämn match då vi spelade extremt mycket hjärta. Nu skulle jag inte ha en chans..
Allt sitter i huvudet....Måste få det att släppa.

Till dom bra nyheterna:
Jag har fått en lägenhet i Gävle!
Brändströmsgatan 1 ligger den på! Den är inte stor men det är en lägenhet och jag kommer slippa pendla så mycket.
Inflyttning den 1 november. Hoppas på att den är hyffstat fräsch och jag kommer trivas.

I helgen ska jag jobba också, ska bli himla härligt att få komma till stallet igen och vara med hästarna. Saknat dom massor..
Kommer få träffa fina Proofan på fredag, på bilden står hon och laddar inför startem på Bollnäs med hela sin utrustning på...hon gillar inte när det stänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0