Tom box...

Är nog tjejen med absolut sämst humör i hela hälsingland just nu, tror inte jag är så lätt att ha att göra med..
Ja, jag är bitter, på hela mänskligheten till och med.
Längtar inte ens tillbaka till Gävle, folk är duktiga på att sabba saker^^
Men jag orkar verkligen inte bry mig. Det känns så jävla tungt att Mark är borta.
Folk som säger att det "bara" är en häst vill jag ge en fet smäll på käften.

Så jobbigt att se hans tomma box. Bara en sån grej att han inte bankar i boxdörren på eftermiddagarna kan få tårarna att samlas i ögonvrån. Det fattas nåt i stallet.
Får svälja klumpen i halsen flera gången om dagen.

På måndag ska han vara framme i Malta...dom som köpt honom verkar vara seriösa iaf. Dom har mailat mängder med frågor om allt vad han har för utrustning, till hur mycket han går i hagen och vilket foder han ska ha. Allt för att fortsätta kunna sköta om honom på bästa sätt...Skriver dom iaf..

Det hade inte varit lika jobbigt om han sålts till någon i Sverige, då hade man haft mer koll och jag hade haft en chans att få tillbaka honom. Nu är chansen att jag någonsin kommer få se honom igen minimal..

Insåg hur liten jag är när jag tittade på den här bilden.
Mackans huvud är nästan större än min överkropp!
Och ändå så snäll, lite bortskämd kanske, men snäll min pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0